Weg met administratieve ballast. Orino houdt het eenvoudig

Als medewerker van een welzijnsorganisatie bent u dagelijks bezig met het ondersteunen van cliënten. Het bijhouden van alle administratie rondom uw cliënten kan echter een tijdrovende klus zijn. Gelukkig is er nu Orino: een elektronisch cliëntendossier dat speciaal is ontworpen voor organisaties in het sociaal domein.

Orino is een eenvoudig te gebruiken systeem dat uw werk gemakkelijker maakt. Het is op maat gemaakt om aan uw behoeften te voldoen en is gericht op de interactie met cliënten in plaats van op registratie. Hierdoor kunt u uw kostbare tijd besteden aan de ondersteuning van uw cliënten en hoeft u niet langer tijd te verspillen aan administratie.

Ons systeem is voorzien van een gebruiksvriendelijke interface waarmee uw medewerkers snel aan de slag kunnen. Binnen enkele muisklikken hebben ze toegang tot het dossier van de cliënt. Zo hebben ze altijd de meest actuele informatie bij de hand en kunnen ze snel inspelen op de behoeften van de cliënt. Het onderhouden van het dossier doen we niet meer met ingewikkelde formulieren maar met een simpele chat functie zoals Whatsapp.

Wil je meer weten over onze gebruikersvriendelijke oplossing? Neem dan contact met ons op.

Delen: